"Çay & Ço" ismiyle hizmet verecek olan modern mobil istasyon, Çaycumalı vatandaşlara sıcak bir mola imkanı sunacak.

"Şehrin En Sıcak Noktası"

Başkan Kantarcı, paylaşımında "Çay & Ço geldi… Hizmete hazır… Şehrin en sıcak noktası" ifadelerini kullanarak, aracın ilçenin farklı noktalarında vatandaşlarla buluşacağının sinyalini verdi. Estetik tasarımı ve fonksiyonel yapısıyla dikkat çeken araç, belediyenin sosyal belediyecilik anlayışının yeni bir halkası olarak görülüyor.

Filyos'ta büyük kavga: Liman çalışanları çocuklu aileye saldırdı!
Filyos'ta büyük kavga: Liman çalışanları çocuklu aileye saldırdı!
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 04 23 At 14.01.49