Zonguldak’ta Mithatpaşa Mahallesi 69 Ambarları mevkiinde araçların kaldırıma park edilmesi vatandaşların tepkisini çekti. Yayalar için ayrılan alanların araçlar tarafından işgal edilmesi, bölgede adeta kaldırımın otoparka dönüşmesine neden oldu. Kaldırımları kullanamadıklarını belirten vatandaşlar, park edilen araçlar nedeniyle yürümekte güçlük çektiklerini söyledi. Duruma tepki gösteren mahalle sakinleri, “Bir burası kaldı kullanmadıkları” diyerek yaşanan ihmale isyan etti. Özellikle çocuklar, yaşlılar ve engelli bireyler için büyük risk oluşturan kaldırım işgallerine karşı yetkililere çağrıda bulunan vatandaşlar, denetimlerin artırılmasını ve bu görüntülerin sona erdirilmesini istedi.
Vatandaş çileden çıktı: Kaldırımlar araba ile doldu taştı!
Zonguldak’ta Mithatpaşa Mahallesi 69 Ambarları mevkiinde bulanan kurumların önündeki yaya kaldırımları otoparka döndü.
Trend Haberler
Reyhan Döngel Hayatını Kaybetti
Beycuma yasta... Birkan Koraman’ın Cenaze Programı Belli Oldu
Zonguldak Belediyesi'ne işe giren bazı isimler belli oldu!
Önce "3 kişi bıçakladı" dedi, sonra boğuşmayı anlattı! Aşk cin*yetinde sır perdesi aralanıyor
Zonguldak'ta dev yolsuzluk itirafı: "Haftada 25 milyon liralık naylon fatura kesiliyor"
METİN2 BAN AFFI | Metin2'de banlı hesaplar açılıyor! İşte adım adım başvuru rehberi...
Zonguldak halk plajında kimseye aldırış etmeden seviştiler
Yeraltı'nın 'Paşa'sı Hakan Çelebi Zonguldak'a geldi
Başkan Erdem tarafından sürgün edilmişti: Cezası bitti!
Sevgilisini öld*ren Kezban Çakıcı hakkında karar çıktı




