Zonguldak sahilinde nefes almak isteyen vatandaşlar yayılan lağım kokusundan isyan ederken, yetkilileri göreve davet etti.
Zonguldak’ta havaların ısınmasıyla birlikte soluğu aileleriyle birlikte sahil kenarı ve parklarda alan vatandaşlar, son dönemlerde Zonguldak sahilinde artan lağım kokusundan şikayetçi. Sahil enarında sıcak hava ile birlikte artan lağım kokusundan nefes alamadıklarını belirten vatandaşlar, duruma tepki gösterdi.
YAZ-KIŞ AYNI SORUNU YAŞIYORUZ
Vatandaşlar: “Havalar ısınmayı başladı, her yıl aynı sorunu yaşıyoruz. Çıkan kokudan nefes alamıyoruz, yatkililer bu duruma bir el atsın, artık yeter” diyerek tepki gösterdi.





