Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, Zonguldak’ta yürütülen çalışmalar ve kentin gündemine ilişkin çeşitli konuların ele alındığı öğrenildi.
Vali Osman Hacıbektaşoğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirirken, Cumhurbaşkanı Başdanışmanı İsrafil Kışla’ya nazik ziyareti dolayısıyla teşekkür etti.