İstanbul’dan hareket eden 34 NEM 406 plakalı ve 347424 sefer sayılı Metro Turizm ile Çaycuma ilçesine gitmek isteyen bir yolcu, Metro Turizm’den satın aldığı bilet sonrası yaşadığı mağduriyeti sosyal medyada paylaştı. Yolcunun iddiasına göre, sefer öncesinde otobüs türü defalarca değişti, koltuk düzeni karıştı, kontrol memuru yerine muavin ve şoför yolcu sayımı yaptı.

Efe Tur ve Kale Seyahat firmalarında yer bulamadığı için Metro Turizm’i tercih ettiğini belirten yolcu, “Bileti alırken otobüs önce çift katlıydı, sonra 2+1 oldu, sonra tekrar çift katlı, sonra yine 2+1. En sonunda tekrar çift katlıya döndü. Oyuncak gibi otobüs değiştiriyorlar!” sözleriyle tepkisini dile getirdi.

“495 TL’YE BİLET SATIP ‘10 TL BİZDEN’ DİYORLAR AMA HİZMET SIFIR”

Yolcu, bilet fiyatı ve kampanya reklamlarının da yanıltıcı olduğunu iddia etti. Yaşadığı mağduriyeti şöyle anlattı: “495 TL bilet satıp ‘10 TL bizden’ diyorlar ama hizmet sıfır. Ne kontrol var, ne düzen. İstanbul’dan hâlâ çıkamadık.”

Yaşanan aksaklıkların ardından sosyal medya üzerinden diğer vatandaşlara da uyarıda bulunan yolcu, “Reklamlara kanmayın, paranızla rezil olmayın!” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi