Uzun yıllar Zonguldak Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanlığı görevini yürüten ve hem esnaf hem de vatandaşlar tarafından takdir edilen Alaattin Toros, bir süredir yaşadığı sağlık sorunları nedeniyle evinde istirahat ediyordu. Vefa örneği gösteren Yavuz Erkmen ve yönetimi, Toros’un sağlık durumu hakkında bilgi alarak kendisiyle yakından ilgilendi.
Ziyaret sırasında sıcak bir sohbet gerçekleştirilirken İl Başkanı Yavuz Erkmen, Toros’un Zonguldak için önemli bir değer olduğunu vurgulayarak, "Değerli başkanımız Alaattin Toros’u sağlıklı ve moralli görmek bizleri mutlu etti. Kendisine ve ailesine geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz. En kısa sürede sağlığına kavuşup yeniden aramızda olmasını temenni ediyoruz." dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Alaattin Toros, bu zor günlerinde kendisini yalnız bırakmayan Yavuz Erkmen ve İYİ Parti yöneticilerine teşekkür ederek, hatırlanmanın kendisi için büyük bir moral kaynağı olduğunu ifade etti.
İYİ Parti’den Alaattin Toros’a Vefa Ziyareti
İYİ Parti Zonguldak İl Başkanı Yavuz Erkmen, beraberindeki parti yöneticileriyle birlikte, Zonguldak esnafı ve şoför camiasının saygın isimlerinden olan Alaattin Toros’u evinde ziyaret ederek "geçmiş olsun" dileklerini iletti.
Yorumlar
Trend Haberler
TTK KURA ÇEKİMİ | Alınacak 262 işçi için kura çekimi başladı...
Zonguldak Belediyesi'nin cankurtaran alımlarında elenmişti! Torpille işe alındı...
29 yaşındaki inşaat işçisi Doğan Oğur kalbine yenildi
Çaycuma'da çay ve içecek fiyatlarına zam geldi
Devrek’te alacak-verecek kavgası kanlı bitti: Belediye personeli ağır yaralandı
Zonguldak’ta polisten kaçan STK başkanın oğlu 220 bin lira ceza yedi
Tahsin Erdem’den şok karar: Cankurtaran mülakatları tekrar edilecek!
Zonguldak Belediyesi'nde işbaşı yapan cankurtaranlar belli oldu
Fener kayalıklarında kahreden ölüm: Ondan geriye sadece balık kovası kaldı!
Genç oyuncu Ece İrtem hayatını kaybetti





