Yetkililer, can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla alınan karar kapsamında vatandaşların yasağa titizlikle uyması gerektiğini belirtti. Açıklamada, denizde oluşabilecek tehlikelerin önüne geçilebilmesi için alınan tedbirlerin önemine dikkat çekildi.
Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, "Vatandaşlarımızın can güvenliğinin sağlanması amacıyla ilçe genelinde denize girmek yasaklanmıştır. Tüm vatandaşlarımızın alınan kararlara riayet etmeleri önem arz etmektedir" ifadelerine yer verildi.
Öte yandan yetkililer, hava ve deniz koşulları normale dönene kadar vatandaşların sahil bölgelerinde dikkatli olmalarını ve resmi kurumlar tarafından yapılacak uyarıları takip etmelerini istedi.





