12 Kasım 1999'da hayatını kaybedenler için Kaynaşlı Merkez Camii'nde anma programı düzenlendi. 12 Kasım'da Kaynaşlı’da 316 kişinin hayatını kaybettiğini ve 500’ün üzerinde yaralı olduğunu vurgulayan Kaynaşlı Belediye Başkanı Birol Şahin, "Deprem çok acı, büyük bir felaket. Bundan ders çıkartmak lazım. Kaynaşlı Belediyesi olarak yapılan yapılaşmalarda çok dikkat ediyoruz. Sıkı denetimler yapıyoruz. Yüksek katlara izin vermiyoruz. Bundan sonra da böyle devam edecek" dedi.

CHP’li Belediye Başkanın evine polis baskını
CHP’li Belediye Başkanın evine polis baskını
İçeriği Görüntüle

Program Kur'an-ı Kerim tilavetiyle sona erdi.